8 Aralık 2017 Cuma

İftira ,Ölüm Cezası, Cumhuriyeti Kuranların Adaleti


Urfa Mutasarrıfı Nusret Beyimiz Tarih kitaplarımızda öğretilmedi.

Urfa Mutasarrıfı Nusret Beyi ve nicelerini unuttuk.

Onları unuturken başkalarını göğe çıkarttık.Sitem, öğretmeyene değil, unutturanlara ve unutanlara....

Urfa Mutasarrıfı Nusret Bey ermeni tehcirinden dolayı Nemrut Kürt Mustafa Paşa Divan-ı Harbince işlemediği bir suçtan dolayı yargılanmış ilk yargılanmada kürek cezasına çarptırılmış tam Malta'ya cezasını çekmeye gidecekken, cezayı yeterli görmeyen  Nemrut Kürt Mustafa Paşa onun kanını akıtacağım diyerek Divan-ı Harbin suçsuz şeklinde oy kullanan iki üyesini değiştirerek tekrar yargılayıp Ölüm cezasına çarptırmış, Beyazıt Meydanında astırtılarak idam gerçekleştirilmiştir. ( Bu arada yargılamalar şen şakrak. Avukat yok ve yargılamalar gizli.)

Nusret Beyin Son Mektubundan ( Eşine ) ,

Hayriye,
Gümüş Tabakamı,saatimi ve boş cüzdanımı sana verilmek üzere tutuklu Binbaşı Hamdi Beye verdim.O biraderime verecektir. Borcumu gösteren pusulayı ağabeyime verdim. İleride müsait zamanınızda kapatırsınız.

........................
Çocuklarım sana emanet .Terbiyelerine itina et.Fakir ve açsınız. Allah Yardımcınız olsun. 

Ağabeyine Yazdığı Vasiyeti,

Bugün Hayatımın son dakikalarını yaşıyorum.Vicdanım katiyen azap içinde değildir.Hayatımda millet ve vatanıma hizmetten başka gayem yok idi.Onu elhemdülillah doğruluk ve dürüstlükle yerine getirdim.Bana isnat edilen cürümlerin hiçbirinin faili değilim.Suçsuz ve günahsızım.Gareze kurban oluyorum.Mustafa Paşa garezini bu günde gösterdi. İzzeddin ( Nusret Beyin kayın biraderi ) ayrıntısını anlatsın.Damat Ferit Paşa Hükümeti, devlet ricalini birer birer ingilizlere teslim edip Malta'ya gönderirken beni de göndereceklerdi.Bizzat Nemrut, Merkez kumandınlığına giderek otomobiliyle gelen İngiliz Subayına "biz bunun kanını akıtacağız, bunu bize bırakınız" dedi.

Küçük çocuklarımla eşimi yalnız ve çok fakir olarak bırakıyorum. Beş gün sonra yiyecekleri bile olmayacaktır.Allah aşkına sokaklarda bırakma. Validesi çocuklarımın terbiyesine baksın ve sabretsin...................
....................
.........................
..............................Bugünkü Vakit Gazetesinde okudum.Mustafa, kanımı dökmekten lezzet aldığını övünerek söylüyor. Allah'ım intikamımı sen al!..İradeyi almak için Saray'a gitmiş.Saray'da Dahiliye Nazırı Cemal Bey'i görmüş, ne garip tesadüf. Ben bu adamlara bir fenalık yapmadım benden ne istiyorlar? Siyaset mi? Haşa...İntikam?. Fakat fakat pek yanlış ve kötü bir harekette bulunduklarının farkında değil gafiller.Milletim,vatanım yaşasın.Elbet ve elbet benim gibi mağdur bir suçsuzun intikamını alacak adil bir kuvvet ortaya çıkacaktır. Ona inanarak dünyayı terk ediyorum. Allahım, Ailem ve çocuklarıma sen acı. ( İstanbul Hapishanesi 336 senesi Ağustosun üçüncü salı günü )

Kardeşin Nusret     

Masum Yurtseverlerin uyduruk mahkemelerde ve uyduruk delillerle nasıl yargılandıklarını ve önceden verilmiş kararlarla nasıl yok edildikleri konusunda bilgi sahibi olmak için Nemrut Mustafa Paşa Divan-ı Harbi kararlarının incelenmesinde fayda vardır. Cumhuriyet Kurulduktan sonra, Atatürk'ün teklifini görüşüp kabul eden TBMM tarafından Urfa Mutasarrıfı Nusret Bey'in Ailesine ( eş ve üç çocuğuna ) 1000 kuruş maaş bağlanmasına dair kanunu kabul etmiştir. 

Yukarıda az biraz bahsettiğim Nusret Beyin hazin hikayesi günümüze ne kadar benziyor değil mi? Ergenekon,Balyoz, İzmir Casusluk, Fuhuş ve Şantaj gibi uyduruk mahkemeler ve davalar.

Daha öncesi de var da dilim varmıyor söylemeye.

Bir Mutasarrıf düşünün ( kaymakam ile Vali arasındaki en büyük yerel amir ) ki cebinde delikli beş kuruşu yok. Ailesi aç ve yalnız. Vatanını düşman ve işbirlikçileri işgal etmiş.Ölüme mahkum edilmiş. ama o vakarından taviz vermeyerek Milletim , vatanım yaşasın diyecek kadar onurlu ve şerefli. 

Şimdi soruyorum taa Afrika Kıtasının bir ucunda iken memlekete gel seni yargılayacağız diyen mahkemeye koşa koşa gelen bir subay ve o subayı mahkum edenler şimdi nerede? Ve yine soruyorum hala vicdanlarda Türkün en büyük Destanının adını TERÖR ÖRGÜTÜ diye lekeleyen ŞEREFSİZLER nerede?

Bana Kimse Adalet diye bahsetmesin. Adalet diye bir kavram varsa o da Gücün adaletidir. Güçsüzsen bu düzen de Adalette yoktur.Cumhuriyetin temellerine dinamit koyanlar adaleti de piç etmişlerdir.

Yaşzede arkadaşım senin ADALETİN NEREDE ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder